Bio å Sara! <3

Hej hej :] <3

Igår var jag på bio med Emelie å Tilda :] Vi såg på HSM3 :D Den var jättebra, typ den bästa av dem 3 ^^ Sen gick jag hem å Sarabarafina unge :] kom hit å sov över :) Det var jättekul å Adam sov också över. Vi fyra (jag, Claudio, Adam å Sara) lekte 'parkurragömma' i trapphuset :P ^^ det var kulkul å man blev jätteanfådd, hehe intressantsant... :D  Jag å Sara myyste med min dvärghamster Muffe :) Hehe Sara e 'bäst' på att ta hand om smådjur!! x''D <3<3 På kvällen spelade vi fyra  Junior Jeopardy ! Yay :D Claudio vann typ :P:P Sen gick vi å la oss å prata lite :)
Mitt i natten gav Sara mej min ringande mobil å det var typ nån som busringde :P:P på morronen så ringde de igen å de va typ Pontus, Gustav å Micha tyyp... Sen mysade vi med Muffe igen. Sen tjatade vi på Adam å Claudio på att de skulle leka parkurragömma med oss i trapphuset igen å tillslut kom de :] Vi lekte det ett tag sen gick Sara hem :( å nu sitter jag här å bloggar :] Vi ska hem till Pappa snart eftersom det e farsdag :)

Men pusshej<3 :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0