Karoline :)

Heeej <3

Nu är Karoline hemma hos mejj :] Vi åt nyss tacos, mumsigt ^^
Nu ska Karoline skriva ngt:
- jag vill på sockervadd.
Humh... :P:P haha :] Hon sitter å kör på mitt ds å snart ska vi möta varann på minigames ^^ Jag längtar tills den 13 december! Då är det Lucia och arndoppsdagen!! :D Då ska jag, Karoline, William å Claudio göra ngt å sova över :]
Idag var det flummdamp på Gustav på bilden idag typ ^^ haha... han smsa sin kompis från min mobil å sen baxa han den!!! då hoppa jag på honom å råka riva honom på örat ^^ haha, men han dampa faktiskt på mej på SO:n, fasst han hoppa inte på mej x'D hehe, jag e flummkonstig :P:P Haha, men nu ska jag köra mot Karoline så

Pusshej<3 :]


Kommentarer
Postat av: Kadjuline

Wiiiii det va kuligt det,vi kan ju träffas snart igen tycker jag ^^ <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0