Sjuuk . . .

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK......
 jag e sjuk ._. sitter i sängen med laptopen och jaa, har tråkigt.. Jag ska typ ha utvecklingssamtal senare i dag typ 6 så min lärare ringde å sa att jag fick komma till det om jag kände mej lite bättre framåt dagen, hon var typ inte rädd för att bli smittad :] Ibland kan det vara skönt att vara sjuk men det är ändå väldigttttttttt tråååkigt... Det känns som allt händer i skolan när man själv e borta, fasst det e ju som alla vanliga dagar för de, oftast. jag kommer nog sitta/ sova i min säng hela dagen... Min kompis smsa för en stund sen för hon var på bild (å då märker de typ aldrig att man smsar) men sen kunde hon inte smsa mer :( så jag har jättetrråkigt!! Fasst bloggen finns ju alltid. JAg tycker det e jättekul att skriva här :D hehe... Ska kanske smsa nån i min klass senare på dagen när jag vet att vi har bild X'D hehe. Fan nu tog mitt persikote slut :( det var så gott! Igår fick jag ett sms från tele2 comviq å där stod det att det var nått värdebevis på 195 kr å att man fick 3000 gratissms till alla!! liksom till alla jag har comviq å jag kan smsa gratis till telia då!! då blev jag glad när jag läste det :D thihi vill ha det men problemet är att jag inte vet hur man gör... får nog ta reda på det. liksom tretusen det är ändå j'vligt mkt om man får uttrycka sej så. Vem smsar 3000 sms liksom! det ska nog bli jag det X'D hehe.. Igår hade jag, Cornelia, Althea, Darron å Devin en jättekul chatt :D hehe vi typ snacka om allt... Det började med att jag blev inbjuden av typ lucia eller sareba som vanligt till nån chatt med blandat från 6a, 6b å 6c. Å jag bjöd in typ alla mina onlinekontakter. Sen gick jag å åt å sen när jag kom tillbaka så hade typ alla lämnat den men jag hade blivit nbjuden till en ny där det typ bara var 6b:are. Sen vare många som lämna den också. Det var typ bara jag julia althea cornelia darron devin å typ 3 som inte skrev ngt... Sen skulle julia gå. Men vi fortsatte chatta. Sen typ lämnade 2 av de som inte chatta. Men inte smarterchild (av hans namn börja jag tänka på låten wondr child X'D) han var typ kvar hela tiden. Sen bjöd darron in hans kompis gustaf å vi snacka om WoW :D [nu har jag snackat lite med karoline i telefon :D] Sen efter ett tag så lämna han för vi blev skumma XP jag typ snacka om att min dator (inte den här, den stationera) hela tiden för den lagga så jag fick damp XD haha... Men sen så lämna Cornelia också.. Så då vare Jag, Althea, Darron, Devin å 'Wonderchild' kvar :P haha våran chatt var jättekul!! Darron skulle typ göra en film idag om när jag dampar eller nåh men jag är ju sjuuk :´( Det e synd om mejj... hehe... Sen typ klockan tio så lämna alla :] tack för den kuliga chatten <3 :]] Medan vi chattade så skrev Althea en jättesöt gubbe: ._. haha som jag blev jätteförtjust i!!!!! det är därför jag har skrivit den där uppe!! där vid "jag e sjuk ._." hehe.. Den e ju jättesöt!! :D Det här inlägget blev ganska långt :P hehe men nu ska jag nog avslouta det, även fasst jag inte har nått annat att göra :P men

pusshej<3  :]]      //sjuka Jennan ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0