Torsdagen ^^

Hej hej :]]

Var hemma idag igen.. Men imorron kommer jag till skolan typ<3 :]] Jag har typ missat allt ! Det har hänt jättemkt kul säger mina kompisar :/ möööp... Det händer alltid massa saker när jag e borta. typiskt. Sov halva dan idag, behvande faktiskt ^^ Sen efter lunch så la jag mejj i mammas sovrum å kollade på Disney Channel haha  xD ^^ Gjorde det typ resten av dagen till klockan 6 hehe.. Bra tidsfördriv :P hehe DC in my heart<3<3 :D haaha... Nu längtar jag till skolan faktiskt!!! haha X'D jag vet, jag e skumm.. Men det e  faktiskt SKIITTRÅKIGT att vara sjuk :P men imorron kommer jag<3<3 jihaaaaa :D hehe... Men har inte så mkt mer att skriva hehe tråkmåns jag e jag vet men

pusshej<3 :]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0