Torsdag :]

Hej hej :]

Igår kväll började jag göra läxan som skulle lämnas idag men jag behövde sova så jag tänkte att jag skulle vakna tidigt imorron (idag dåda) å göra klart den. Men jag vaknade fem i åtta å vi började kvart över åtta! xD hehe morgonpigg *host host* så jag hann klä på mej å borsta tänderna sensprang jag iväg. Jag fick brottom för att vi skulle på museéum (stavning)¨å man kom försent skulle de typ gå utan en :P:P. Men jag hann i tid.  När vi väl var framme var det jättetråkigt!!! inte för att jag förväntat mej att det skulle va kul xD hehe, ingen lyssna typ. Sen kom vi tillbaka till skolan vid lunch å det var helt okejj mat :P:P Sen fortsatte skoldagen helt normalt typ.
Efter skolan gick vi hem å åt mellis hos Cornelia å sen var vi där ett tag. Sen blev alla sugna på att äta hos ngn å då bestämde vi att alla vi 5 skulle äta hos mej :P vi gjorde maten själv å det var kyckling, spaghetti å brunsås :P mumms ! :D hehe.. Efter ett tag så var ju de tvungna att gå så då gick jag in på datorn å chatta lite :] Åsen kolla jag på kära Andra Avenyn, det e så bra!! :D Intressant dag xD  ^^
Men nu har jag tränat lite å stretchat så nu ska jag ta mej en liten dusch  :P:P hehe :) så
 
pusshej <3<3 :] GODNATTKRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0