5/11-08

Hej hej :] <3

Nu är jag i Stockholm igen :) När vi var i Hälsingland så kom det snö!! :D det var jättehärligt å myysiit. Vi byggde snöborgar och åkte pulka ^^ hehe.. Men det var ingen snö Stockholm :{ Fasst det e egentligen ganska skönt för det e jobbigt med snö i Stockholm ända fram till jul. :P Jaa, jag har en liten länk här som jag skulle vilja att ni regristrera er på :] fan också det gick inte att kopiera in den :{ . . . Haha vikken störd gubbe jag har hittat på :P :{ hihi... ^^
Det har inte hänt så mkt speciellt den här veckan dåe.. Men jag var på min andra pianolektion idag :] Det var jättekul men jag hade lite svårt att komma dit xP Jag hade glömt vikken station jag skulle till åså mötte jag Gustav som försökte hjälpa mejj lite men sen skulle han åka med sitt tåg så jag kolla lite på kartan å jag hittade dit i tid  iaf ^^
På fredag eller nån dag i helgen kanske jag, Emelie å Tilda ska gå på bio :] kulkul isf ! Sen kanske vi skulle sova över hos nån efteråt :)
Nu sitter jag å chattar med Mickis som ska hjälpa mejj med bloggdesign ^^ schysst :] men så ska jag kolla på en hemsida så pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Aww, du kan ju kolla min blogg oxå bby? ^^ <3

2008-11-09 @ 11:28:25
URL: http://honkallasnadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0