Utvecklingssamtal.

Utvecklingssamtalet gick väl bra... Jag hade blivit lite "bråkigare". Fasst egentligen bara att jag pratade mer å att jag inte koncentrerade mej så bra :P jaa, det hade jag jueh själv märkt också xP men det e kul att prata på lektionen^^ Det går inte lika bra att prata på rasterna. Fasst jag måste skärpa mejj å inte bry mej om när andra pratar. Jag ska sköta mejj själv, hehe. Jag vill såkl att det ska gå bättre för mejj i skolan. Min lärare tkr att jag e begåvad men att jag väljer själv att "backa" så att jag gör mej "sämre" inte dålig men "sämre" liksom.. jaa, det stämmer ju också. Jag anstränger mejj inte lika mkt som förut. Jag har istället för att gå fram ett steg gått lite bakåt. Jag måste skärpa mejj, för jag vill ju ha det dära MVG:et i 8:an. Så nu från och med att jag blir frisk ska jag inte prata å bara jobba på. Jag har liksom kommit efter i matten å det måste jag ta igen. Jag har sagt många gånger att jag inte ska prata men jag gör det iaf. Måste skärpa mejj. Men nu måste jag sova så jag kan bli frisk. Måste bli frisk till fredag! :D Aja, pusshej<3 :]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0