Vi tänder ett ljus i Advent



Första Advent! <3<3 Nu har julen börjat :) Jag älskar advent för det är då julen börjar på riktigt.

Nu sitter jag å tittar på Andra Avenyn å bloggar lite som ni märker ;]] hehe. Igår ville jag att det skulle vara skola idag men idag vill jag inte att det ska vara skola imorron :P:P hehe. Men det är ändå kul att träffa kompisarna å det. Jag tog hem matteboken men har inte jobbat någonting än :/ haha, jag ligger efter men... Det var inget tvång iaf att jag skulle ta hem det. 
Jag måste få förskott på min månadspeng för jag har redan tagit slut på det för den här månaden :O ajaj... Jag ska köpa massa julklappar åt mina kompisar, sen ska vi ha julfest på skolavslutningen myysigt ^^ Thihi.. Jag var å kollade på en affär på presenter som jag hade tänkt å köpa till mormor å morfar men de hade inte de längre :(  maahw.. Aja, får väl hitta på ngt annat eller så gör jag ngt bara ;]]

Aja, PUSSENPÅALLA<3

Längtar!<3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0