Wihoooo ^^ Lillan å Nadja<3

Hej hej :]]

Nu är älskbarnen Lillan å Nadja här ^^ De kom igår på Nadjas födelsedag. På kvällen såg vi konsert med Nilof ! Det ägde myyyycket ^^ hehe. På kvällen så kollade vi på Bambubjörnarna, yeah ^^ Sen kollade vi på Lyskompisarna/maskarna :P:P Men jag somnade i början av filmen thihi ^^ ... Jag e en sömntuta..
Idag var vi vid tcen å shoppade :]] Lillan köpte mest saker. Imorron kanske vi ska shoppa lite mer. Jag letar efter en svea-mössa :]] Jag söker på internet å massa, men hittar typ inget.. Vi var på affären svea idag men mössorna var slut... :[  Sen gick vi till skrapan å kollade på en affär som jag hade sett sveamössor på förut men de hade bara med en färg, typ grön. Det var inte så fin.. Men de sa att jag kunde kolla på deras affär vid typ mariatorget, så det e det vi kanske ska göra imorron. Sen ska vi typ in till tcen igen för både jag å Lillan har nånting som vi glömde köpa. Jag ska köpa illrosa tummvantar YAY! :D Lillan ska köpa en sjal i samma färg ^^  Jag har faktiskt inte så mkt att berätta nueh och dessutom ska vi köra kurragömma i trapphuset ^^ Det e så kul :]] heh.

Pusshej<3 :]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0