11/12-08

Hej hej! :D

Idag har det inte hänt såå mkt.. på kemin/NOn jobbade vi med grundämnena i det periodiska systemet å jag kom på att jag kanske vill bli kemist när jag blir stor :) Hehe, men det är fett kul å intressant.
Efter skolan gick vi hem till mejj å åt mellis å så.. Sen gick jag å camilla på affärer (säger inte vilken ;]]) å jag köpte presenter till althea å cornelia :) ´Sen när camilla gick hem så gick jag till Åhléns å köpte en present till pappa. Sen gick jag å tvekade aslänge på om jag skulle köpa en sak till karoline. Men jag gjorde det inte å det var bra ! :D För nu har jag kommit på en mkt bättre present till henne!!! EN GRIS :D thaha nejjdå.. det kan jag inte skriva här för tänk om hon läser :P
Imorron så ska vi ha julpyssel typ hela dagen eller nåh. vi börjar klockan 9 å slutar 1 fett soft jueh ;) Senare så ska jag ha dansuppvisning. Julia går också på min dans. Fett pirrigt men ändå jättekul :D Camilla, Cornelia, Althea, Karoline å Julias kompis Anna ska kolla på :P
Nu hände nått stört med texten! Allt blev asstort och fet stil. det går inte att ändra tillbaka :S men hoppas det inte syns sen på bloggen, här asså ;]] Thehe.
På lördag, lucia dåra, så är det Arndoppsdagen!!! Jag, Karoline, William och Claudio ska dricka mjölk hela dagen å se på pokémon! ;D Thaha.. Sen ska de sova över. Fett kul :)

Nu chattar jag med min bror Alexander på msn. han är typ aldrig inne men nu är han det, hehe. :]] Vi pratade just om att kemi är intressant :P:P Hehe men nu så ska jag avsluta inlägget här så

Hejdå alla sötabarn<3 :]]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0