5/12-08

Hej hej :]]

Tänkte börja med att ursäkta bilden på mejj typ här bredvid åt vänster. Men jag tog den för att det skulle´bli lite julstämning här i min blogg ;]] Hehe..

Idag har det inte hänt så mkt, faktiskt. Imorron klockan 10 ska jag ha en sånglektion med min pianolärare. Jag e pirrig i magen! :D Thihi.. Asså jag har jueh missat 2 piano lektioner å därför ska jag få ta igen de lektionerna med sång istället! :D Fett bra. Jag ska ha sånglektionen i en timme för en pianolektion e en halvtimme å 30 minuter gånger 2 blir ju 60 minuter= en timme ;]] Haha, längtar! Fast det är ändå fett pinsamt, fast ändå inte. Haha, okejj jag e asjobbig. Men efter sånglektionen klockan 12 typ så ska jag å massa andra typ gå på eriksdalsbadet :D Haha fett kul jueh. Det e jag, Camilla, Julia å Cornelia ( Althea kunde inte :[[ ) å Elias å Gurra å typ kanske nåra mer från klassen, sen äre typ Gurras kompisar också. Asså jag vet inte vikka som kommer :S Hehe. Men asså förut hade vi planerat att nåra skulle till edb (eriksdalsbadet) men då blev det inte av. Okejj, då hade vi inte planerat like mkt heller. Men hoppas att det blir av! Annars kommer jag känna mig väldigt dum som skrev det här >.< hehe.. Men det kommer bli kul trorja..

Ska nog stänga av datorn nu å sova :D GODNATTKRAMEN<3 :]]

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jag ska ha en bild på min blogg men den syns inte :S 8(

2008-12-06 @ 21:04:44
URL: http://karoline95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0