Arndopps

tredje advent idag.
jag, karoline, william å claudio hade mjölktävling (den som kunde dricka mest mjölk) igår. ååh jag drack 6 glas, claudio drack 7 glas å spydde xD, William drack 8 glas å Karoline 8 ½ thaha hon vann. Men så senare så mådde jag skiit, jag mådde illa, hade ont i huvudet å det kändes som om jag hade mjölk i näsan xD thaha, typ som om jag var bakfull ( har aldrig varit det men det kändes som det ändå) Thaha :D
Det var jueh faktiskt Arndopps-dagen igår :]] Thaha ´, det var fett kul. De sov över å idag slappade vi typ hela dan.

På tisdag har vi prov på nordamerika -.- najj.. Det e faktiskt lågt att sätta ett prov sista veckan jueh. thehe.

Pusspåalla<3 :]]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0