Bibblan, jag e duktig (a) ;D

Tjolahoppsansvejs ;]]

Idag har jag varit på biblioteket å lämnat min lånade bok. Jag känner mehjj duktig jueh ;P (a) Sen skulle jag låna fortsättningen, men den fanns inteh inne så jag reserverade den. Så det kommer komma ett brev hem till mehjj å se ska jag hämta den ;) Haha jag visste inteh hur man gjorde, så jag frågade massa å han tyckte säkert att jag var en liten irreterande bajskorv. Men jag brukar faktiskt fråga mer om det är ngt jag inteh förstår. Så av hela det här är jag stolt ;D Jag var faktiskt inteh trögfattad å fattade snabbt.... typ.. Å så lånade jag en till bok. Jag fick lust att gå upp till barnbiblioteket (fråga mehjj inteh varför) å där hittade jag en bok som hette "Kompisboken" Thehe, den verkade ganska bra men lättläst så pga det kanske den blir tråkig. Men vi får se ;]]
Ikväll åker vi till kära, underbara, vackra Hälsingland ;D Kuuuuuul<3 Jag har faktiskt saknat alla er däruppe å nu kommer vi! Yeah ;) Imorron är det julafton också ;D Jippie, det är faktiskt ganska skönt att vi åker upp till Hälsingland inteh precis direkt i början av jullovet  för då slipper man vänta på julafton där uppe så länge. Thaha, nu måste jag äta ngt för min mage kurrar så Shulululu ;*

Kommentarer
Postat av: Nadja

Btw, vilken fin header :*

2008-12-23 @ 15:34:16
URL: http://rainysunnydays.blogg.se/
Postat av: Ida

:)) Ja. Visst är dom coola? :D

2008-12-23 @ 22:57:56
URL: http://idamureen.blogg.se/
Postat av: an

Good juul! ;)

2008-12-24 @ 22:02:57
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0