Dan före sista dan på året

Heej :]]

Nu sitter jag här... Vet inteh vad jag ska göra :p Thehe men jag skriver liteh nu dåe.

Claudio sitter bredvid med sin laptop å är asjobbig! Han spelade upp ett pipande ljud som skar i öronen >.< Å nu står han å dansar töntigt -.-  Å så står han å liksom "Bababababababababa weoweoweoweoeweoweo" framför mitt ansikte. Asså han brukar inteh hålla på så här men nu gör han det å är asjobbig. Han slutar inteh heller...... Han är ful på insidan :p
Igår sov Nadja och Clara över hos Lillan i lillstugan å jag å Claudio sov också där. Vi flummade liteh å sånt men mitt i natten så kunde jag inteh hålla in tröttheten längre så jag somnade medan de andra hade kuligt å flummade. Sen somnade Clara också. Men jag somnade först.
Sen idag var de tvungna att åka hem halv ett - ett typ så det var to bad.... Men sen har jag, Claudio å Lillan haft tråkigt å roligt. Vi lekte kurragömma å jag gömde mejj på världens bästa gömställe! :D Thihi.. Sen gick vi hem till mormor å morfar å jag, Lillan å Claudio spelade Zatacka / Achtung die kurve i nån timma lr mer typ.. 

Puss på alla<3

Kommentarer
Postat av: Lillan

Hahah xD Claudio var grymt taskig på Zatacka xD Arrgh!! Whahaha <3<3 (A)

2008-12-30 @ 23:00:21
URL: http://lillanrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0