Fjärde advent

Fjärde advent.
Igår sov Adam över. Vi kollade på Mamma Mia, men jag somnade i slutet av filmen. Thehe, den var helt okejj. Idag har jag kollat på Disney Channel typ hela dagen >.< Sen gick jag mamma å Claudio ner till Ringen. Jag köpte julklappar till Lillan å Karoline :]] Åså köpte jag en snygg rosa penna 8D Thehe.
Nu chattar jag med min kusin typ, trorjah. Hon är nio år, visste inteh ens att hon existerade tidigare >.< Thehe. Men hon heter Isis sa hon. Hon bah började snacka spanska med mejj jag bah öhh jag kan inteh så mkt spanska så kan du engelska? (på engelska dåe). Nu hade hon fått för sejj att jag bor i Ecuador :S Thehe hon bah: Varför pratar vi inteh spanska om du bor i Ecuador? :P thehe. Men nu skriver hon att min mamma heter Amanda å att jag bor i Ecuador, så jag tror inteh att det är min kusin. Jag tänkte väl för jag har ingen nioårig kusin på pappas sida :P

Nyss på tv var det nått stört svartvitt program där nåra sjöng :S men nu är det nyheter :p Thehe.

Pusspåalla<3  Och ifall nån vet hur man byter bild däruppe så kommentera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0