JUL :D


Hejj<3 :]]

Jag har märkt att jag inteh skriver lika ofta i bloggen längre. Men när jag tänker att jag ska göra det så gör jag typ bara det för att jag inteh gjort det på länge, men nu har jag faktiskt lust att blogga ;)

Det gick typ bra på tisdagens prov. Fick 51/67. Först fick jag 50 men min lärare hade läst fel så jag skulle egentligen ha ett till poäng å då fick jag jueh det ;]] Vi har slutat skolan nu; jullov fett kuuuul :D Men det som suger är att Elias har slutat :'( Han börjar på Kulturama efter jullovet. Han är asbra på å sjunga :) Men det är tråkigt att han har slutat! Han har sagt att han typ ska komma på vårat öppet hus sen å det hoppas jag ;) Då får man träffa honom jueh.
Våran lärare har typ kommit in på nån utbildning så hon ska vara våran lärare i halvtid nästa termin. Hon ska vara våran lärare måndag, tisdag å halva onsdagen å sen resten av veckan ska vi ha nån annan lärare. Det känns som vi kommer få en sugiih lärare hoppas INTE det! Yesss ;]] vi slipper bild nästa termin också ;) Thehe.

Igår hade jag å mina fina underbara kompisar våran julafton! :D Vi hade skolavslutning först å sen gick vi å hämta mat - jag till donken å de andra till burger king. Sen åt vi det hemma hos Julia i den andra lägenheten ;]] Sen kom hennes brorsor ( lr de var där när vi åt också) å de ville aldrig gå :p Thehe. Men tillslut gick de jueh å då hade vi julklappsstund ;) Här är mina fina julklappar jag fick:

Tack<3 Jag blev jätteglad :D
Vi åt fett mkt snabbmat, pizzor på kvällen+julmust+ostbågar. Thaha. Gissa om man kände sejj äcklig/fet.. xD Asså jag menar inte fet liksom tjock utan mer äcklig liksom ;) Thehe. Vi var uppe länge också å prata massa.
Å idag kände iaf jag å Julia oss heelt döda >.< Thaha vi höll på å somna å aah du skulle sett oss. Sen  när vi gick hem till mejj å åt lasagne sen så blev vi flummiga också xD Högo<3Lågo X'''D Thaha.

Puss&Kram alla<3 :]] GOD JUL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0