Julafton ;D

GOD JUL

I julklapp allesammans fick jag: En tröja från H&M (långärmad), Ett vitt linne med prickar på från H&M, Jeans från H&M, Kofta från Lindex, 1600 kr (sammanlagt), "Om jag kunde drömma" (en bok) och tsm med Claudio så ska vi få ett piano ;D

Min jul var och är kul ;]] Ikväll/inatt ska vi till kyrkan. Jag och Claudio får inteh fnissa som vi brukar, bara :p Mamma har "skällt" ut oss för hon vill slappna av när hon e kyrkan. Thehe, så i år får vi inteh å jag ska försöka men det är faktiskt svårt. Dessutom är det jueh roligare att skratta när man INTEH får :p Thaha.
Vilka såg på Kalle anka? Det gjorde jag, såkl! Det e jueh kul. Tomtens julverkstad (det som är i början) och Kalle, Musse å Långbens camping-grejj är de roligaste å bästaste jueh. Sen såg jag på "Kan du vissla Johanna?" som alltid :) Å för första gången såg jag på "Karl Bertil Jonssons jul" Den var jueh jättekul! :D

Aja, tingeling på alla å pussn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0