Nyårsafton

Tjenatjena :*

Idag är det sista gången jag bloggar för det här året :D + :( Jag vill inteh att det ska bli 2009 men jag vet faktiskt inteh varför... 2009 känns som ett framtids-år :/ Thaha, jag e gammaldags. Men jag har faktiskt blivit modernare å börjat använda iTunes istf Windows Media Player det här året :D Plus att när jag kommer hem till Stockholm så ska jag ladda ner uTorrent å börja använda piratebay å typ tankafett å sånt istf Limewire ;]] Visst är jag cool? Extreemt... Hoppas inteh ngn anmäler mej nu :O
Vi ska inteh smälla några raketer today för mormor å morfar har hundar, men man ser jueh ner till Löten :)Ni som läser det här, var eran/är eran/kommer eran Nyårsafton  vara kul? :]] Hur firade/firar/ska ni fira ? :]] Det blir pinsamt ifall ingen svarar XD Thihi.. 

PussnPåAlla<3 och GOTT NYTT ÅR :]]

Gott nytt år

Kommentarer
Postat av: Anonym

jrh

2009-01-02 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0