8/12-08

Hejhej :]]

Det känns inte som jag var i skolan idag :P:P hehe..  Men det var jag :]] Idag har jag inte gjort så mkt faktiskt. Bara nördat mejj vid datorn sen har jag kollat lite på julkalendern. Asså jag tkr att julkalendern i år är jättebra ju! :D Haha. Asså mkt bättre än alla andra som varit :D Thehe. Nu ska jag äta.

Nu har jag ätit klart ;) I lördags var jueh vi på edb. Det sög faktiskt! Haha xD Alla killar Dissade oss . Thaha. Förutom Elias å lite Gurra. De ville thüp vara med oss men också med de andra killarna som inteh ville vara med oss.... Haha. Det var rädda för "brudar" Som Thüp Gurra sa. Hehe.
Nu kollar jag på tv thüp "livet i fagervik" :]] Det är faktiskt spännande. Thihi. . Aja sk kolla på tv nueh så

Puss&Hejdå // JenniferGloriaSolórzano :]]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0