Lite fakta om mehjj :]]

Namn: Jennifer
Ögonfärg: Blågröna
Hårfärg: Brunette så hett+ rowsa lugg 
Längd: 147 cm eller nåh jag vet jag e mini
Höger/Vänsterhänt: Högerhänt ;)
Värsta vana: Ehum.. Typ att jag nt tänker mejj för
Stjärntecken: Oxe
Sko stlk:  36
Är dina föräldrar skilda: Jaoop

Skor idag: Mina svarta skor med rosa på
Mål för det här året: Vet nt. Men snart är det här året slut jueh
Mest använda fras på msn: nt mkt
Det första du tänker på när du vaknar: Möööööööö bajjs också vill nt gå upp
Dina bästa kännetecken: Fult platt ansikte ;]]
Bästa minne: MKT bra minnen ;)

Favoriter

Mat: Kyckling å pommes frites
Sport: Dans :)
Djur: Dvärghamster
Glass: Cornetto jordgubb lr päronsplitt
Godis: Rosa meloner lr soda pops ;]]
Sallad: Körsbärs- lr plommon-tomater
Skådespelare tjej: Ingen aning
Skådespelare kille: Jesse Metcalfe<3 Sån snygging
Bokstav: C tror jag fast jag börjar jueh på fina bokstaven J också ;]]
Nummer:  11 ;]]
Tuggummi: Sour apple ;]]
Helgdag: Juldagen e en helgdag jueh ;]]
Årstid: Vår lr sommar lr vinter. MOHAHAHAHA Höst du e mobbad XP
Radiostation: 107,5 lr om det är 105,7 vet nt vad den heter
Parfym: Paris Hilton :D


Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Kemist lr sångerska :*
Hur vill du dö: Somna å aldrig vakna men hinna säjja hejdå
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ehum.. Karoline :]]

Vem är högljuddast:  Jag ;]]
Vem får dig mest att skratta: Karoline<3 :D
Vem är blygast: Vet nt
Vad är den bästa känslan i världen: Gladhet :D

Vart vill du bo i framtiden: Hus lr lägenhet ;)
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Vet nt
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag kanske e 80 lr nåh
 
Har du någonsin
Varit kär: Japp
Rymt hemifrån: Nää tror inteh det
Föreställt dig ditt ragg naken: Haha nejj :S

Skolkat: Mhmm
Sovit utomhus: Japp :D

Gråtit i skolan: Aah :(
Spytt i skolan: Nejj tur de!
Velat bli modell: Jaoop
Varit otrogen: När man var liten var man jueh skumm..
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Aah trorjah
Sett en död människa: Nej not in real life
Druckit alkohol: Smakat jao men nt annars. Lr lite glögg men drack nt så mkt
Varit full: Nejj

Blivit nerslagen:  Av brorsan

du?
svär:
Jaa

Sjunger bra: Hoppas det men vet nt
duschar dagligen: Varannan

Kommer överens med dina föräldrar: Neej?
Gillar åska: Nejj nt gillar kan man nt säjja
Spelar något instrument: Piano :]]
Äger en iPod: Nejj en MP3 touch
Går till kyrkan:  Nejj
För dagbok: Nejj har ingen bra bok men jag bloggar jueh
Dansar i regn: Haha ifall jag flummar med mina kompisar
Sjunger i duschen: Jaa såkl :D Vem gör inteh det?

This or that:
Pepsi/Cola: coca cola!
McDonalds/burger king.  donken såkl<3

Singel/gruppdate: Ehum.. fattar inget
Choklad/vanilj: VANILJH<3
Jordgubbar/blåbär:  jordgubbar!<3<3<3
Kött/veg: Kött fy faen XD
Tv/film: Film på TV :D
Gitarr/trummor: Inget men isf Gitarr
Adidas/nike: ADIDAS jueh
Kinamat/mexikanskt: Tacos<3
Kakor/paj: Beror på
MTV/VH1: MTV

Kan du:
Gå ner i splitt: Nästan ;]]

Skriva med båda händerna: Men det blir ingeh fiint med vänster

Vissla: Jaoop både inåt å utåt. lärde mejj inåt först ;]]
Blåsa en bubbla: Japp
Rulla din tunga i en cirkel: Japp
Ha dina ögon i kors: Japp
Nudda näsan med tungan: Japp :D
Dansa: Aah men vet inteh om det ser bra ut dåe


Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Mamma :P
Du pratade i tfn med: Tilda
Msnade med: Lillan lr Adde
Du kramade: Mamma
Du skällde på: Claudio >.<
Sportade med: Gympa med klassen :p

Senast du:
Skrattade:  Med Tilda
Grät: Vet nt ett tag sen
Filmen du såg: Heart brake hotel XP
Tuggade tuggumi:Nån dag sen
Drog ett skämt:Med Tilda trorjah men vet inteh
Sång du sjöng: Vet nt nån låt :)

Random:

Vilket land skulle du vilja besöka: USA :D
Hur många kuddar sover du med: 4 just nu :P
Dricker du mjölk: Jaaa såkl!
Person du hatar mest: Ingen typ
Mest använda fras: Hahah! (mitt fula skratt)
Var tror du vi hamnar när vi dör: i himelen :) lr att det bara är svart
Hur många signaler innan du svarar: Typ 3-4 lr nåh
Vad borde man uppfinna: Mkt
Vad är det värsta vädret: Kallt med slask å bläblä
Lekte du med barbie som liten: Japp såkl
Hur många betyg har du ig i: Har nt betyg än

När gick du upp idag? 11 typ
Diamanter eller pärlor? Diamanter ;)
Senaste filmen du såg på bio? High School Musical 3 :P
Favoritchips? Pringels orginal
Vilken är din favorit-CD för tillfället? Ingen typ
Vilken bil kör du? Thaha min cykel ;)
Vilka är dina favoritkläder?  De jag kommer å få i julklapp ;]] (jag vet)
Vad ville du bli när du var liten? Sångerska som heltidsjobb nu vill jag inteh ha det som jobb
Varit i Afrika? Jaoop Marocko ;)
Nånsin rullat in någon i toapapper? Haha fett kul, vet nt kanske
Varit med om en bilolycka? Mhm men inget allvarligt hände ;)


Kommentarer
Postat av: Nadja

svar: Tack sötboll :* <3

2008-12-23 @ 15:31:59
URL: http://rainysunnydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0