Dagendegen :D

Shuu :]]

Idag har inteh det hänt så mkt. Först skulle mamin åka hem till Stockholm, å jag å Claudio ville följa med henne till station å vinka av na' ( XD) så vi gick upp åtta å jag var dööööd av trötthet. Vi hade legat uppe å läst böcker ända till halv två inatt >.< Sen när vi väntade på att bussen skulle komma somna jag i bilen. Thehe. Vi brukar inteh sakna henne så mkt, men jag saknar iaf henne redan å Claudio sa det igår att han inteh ville att mamin skulle åka. ;) Sen när vi kom hem så gick Claudio å la sejj å sov i nån timme. Å jag spelade "Spökjägarna" med Hilda å Magda men Magda vill inteh vara med efter ett tag. Hilda fuskade asmkt XD Thihi. Sen låg jag å läste min älskade bok "Om jag kunde drömma" igen!! Guud den är så bra. Verkligen beroende-framkallande :]]
Sen ( Jag känner att jag använder ordet "sen" väldigt mkt :p ) så gick vi ut på promenad med hunden Charlie ner till Löten å tillbaka igen. Sen har vi gjort liteh mäera å Nadja kom för att sova hos Lillan så de kom å badade med mejj å Claudio i våran pool i mormor å morfars källare. ( Guud jag låter som värsta skrytmånsen xp ) Thaha. Jag å mina kusiner har drogat filmen "Barbie och diamantslottet" de senaste dagarna ;D Thaha, den e faktiskt liteh bra om jag ska erkänna :* Thihi. Jao, nu ska jag nog läsa lite :D

Tingeling å glitter på alla<3 :]]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0