Vill till tcen ;]]

DAGENS:
Humör: Vet nt, typ ganska bra ;]]
Plus:  Att jag ska åka på stan idag 
Minus: Claudio sover å ä dum i hiuvet
Låt:  No Air tror jag, har den på hjärnan
Önskan:  Att Claudio Kommer snaart
Frisyr:  Utsläppt
Kläder: Mjukisbyxor å linne än så länge


Sitter med Muffe i mitt knä :) Claudio e som sagt dum i huvudet. Han var uppe till 7 inatt å igår hade vi bestämt att vi skulle på stan idag, men han e assur på mejj å sover. Å jag får nt åka själv för mamma (det vill jag nt heller) å ingen kompis får jag tag på :( Det suuger. Jag får nog ringa nån till kompis ;)
Jag har slutat att få kommentarer! Ni måste kommentera, mkt kommentarer vill jag ha ;]] Thehe. Jag kollade på den där statistik-grejjen på blogg.se men fattade nt vad som var skillnaden på den blåa å röda :S Okejj ni fattar säkert inteh vad jag snackar om heller >.<
Det e julafton i övermorgon :D (Y) jippie! Nu har jag faktiskt börja längta på riktigt trorjah. Men nu ska jag få tag på kompisar så Ciaociao :]]

Kommentarer
Postat av: Lillan

Längtar tills ni kommer älwsk... <3 :]

2008-12-22 @ 20:40:54
URL: http://lillanrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0