14/10-08

HEj hej alla ^^

Det var nästan längesen jag skrev här xD... Men sist jag prövade att logga in så funkade det inte. Men aja.. Idag var det en vanlig dag, nästan :D Vår lärare råkade släppa oss "lite" förtidigt från en lektion xD haha. Typ en timme faktiskt. Så nästan hela klassen + en annan person (:S) gick hem till Emelie ! :D Vi busringde och prata lite :] Men sen gick vi tillbaka till skolan för att ha bildlektion :) JAg är nästan klar med min klippdocka, hehe....
Efter skolan gick jag, Julia, Camilla, Cornelia, Althea, Elias och Gustav till Skånegläntan å körde billjard :) Men det var faktiskt bara Camilla, jag å Gustav som spelade :P  Julia, Cornelia å Elias kollade på å Althea satt å läste xD Hehe.. 
Sen gick vi å snurrade i  "flugsvampen" :) vi klättrade upp på taket. Men sen blev vi tjejjor hungriga så vi gick upp till Althea å åt lite mackor :).. Sen följde Camilla med hem till mej å åt middag :)
Jaa, inte så mkt mer har hänt idag. Förutom att jag å Julia har skickat in jultidningsgrejerna! xP hehe

Men mer tror jag inte så kramar å godnatt. klockan e elva så jag stänge nog av datorn snart.

Puss&kram <3^^                              PS: hade ingen bättre rubrik än denna :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0