Nacka ^^

Hejsan på er alla ^^

Nu är jag och Claudio hemma hos Karoline och William i Nacka ^^ Vi har sovit över här :)  Igår skulle vi egentligen gå å lägga oss tolv men vi gick å la oss halv två :P Hehe. Sen gick vi upp tidigt också. Klockan 8 bara för att kolla på Pokémon :P Men vi missa det... :(  Karoline står här bredvid mej å väntar på att hon ska få tillbaks sin dator :P Haha, jag snodde den!  När de andra läste min fula konstiga tråkiga berättelse jag skrev på min dator. Anledningen till att jag sitter här e för att mitt internet funkar inte -.-  Möhööööööööööööö.......Tidigare idag gjorde Claudio å Karoline en arndopps berättelse med Karolines ritplatta å då fick jag låna claudios dator¨å spela WoW :D Å nu sa de att de skulle göra en till å då kan jag få spela mer WoW!!! :D YAY!!! Hehe... Nu e Jennifer glad igen.... :)

Men pusspuss å kramkram <3^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0