Skivor :P

Hej hej

Lyssnar lite på musik nu :) Faktiskt My Chemical Romance :D. Det var längesen jag lyssnade på den skivan :] Å nu kom Welcome to the black parade - låten å den e så bra ^^ Saknar gamla minnen :)<3 haha
Jaa, idag köpte jag två stycken singelskivor för 20:- /st. En med Stay with me- Ironik och den andra med I kisssed a girl-Katy Perry :D Så har lyssnat på de i en timme typ innan MCR :P 
Imorron e det klassfest lalalala!!!  :] fasst min längtan har nästan försvunnit men jag vill ändå att den ska va ;) Idag övade jag, Emelie och Tilda på vårt talangjaktsuppträdande för förmodligen sista gången :) å den sitter ;] hoppas jag.... xD
Men jag har nog inte så mkt mer att skriva om så kramisch skummbananiisch <3 ^^/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0