Skratt i skolan xD

Hej hej :D

Idag var skrattanfallens dag xD Vi hade Åke som vikarie :) Han e typ 73 år (: haha. Jag "flummade" typ asmkt på lektionen med Alexandra å det gjorde typ alla andra också :D HAHA!! Han sa massa saker som kunde misstolkas :P Vi prata lite om substantiv å han ba: Vissa substantiv kan man inte ta på. Men till exempel en flicka kan jag ta p. xD Alla ASG somfan! Haha... Sen när vi sluta skolan så fortsatte mitt flumm xP Jag la mej ner på golvet i korridoren å skratta ihjäl mejj!! Haahah. Sen när vi gick hem gick vi en bit med Gustav å Elias å jag skulle testa Gurras skatebord. Jag åkte en liten bit sen ramla jag av å landa på svanskotan!!!! Haah, å skateborden ba rulla iväg å Gurra var tvungen att springa efter den å jag ba låg kvar på marken å ASG!!!!!!!!!! haha^^

Tack för flummdagen asså <3 ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0