Klassfest å Desperete Housewives

Hej hej :]

Nu är det reklampaus, jag kollar på Desperete Housewives :) det är jättespännande. Nu ska jag berätta vad jag var på klassfesten!! jag var dadadararaaaa: FJORTIS!! hehe.  Det var faktiskt en jättelyckad klassfest. Den bästa som vi haft ^^ Innan klassfesten så gjorde vi ju oss i ordning såklart men Althea å Cornelia gick å hämtade mat från McDonalds :P Men det var fett skummt för de i kassan var flummiga  så vi fick typ allt fel!! å det var massa på kvittot som vi inte fått eller beställt så vi betala för mkt!!! fett dåliiiigt ! :P Sen typ en timme innan klassfesten kollade vi på klockan å vi blev asstressade!! vi ba skyndade oss å sminka oss å sätta på oss de kläder vi skulle ha ^^ hehe... Sen gick vi ner till Konsum där jättemånga i vår klass hade bestämt att vi skulle mötas. vi var typ en halvtimme förtidiga men det var många där redan ^^ alla var jättefint utklädda ^^ hehehe.... sen gick vi till festen å den vcar jättekul!
Men nu börjar DH igen så pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0