Bloglovin och julklappar :)

Nu har jag skaffat en liten rosa länk här på bloggen som ni enkelt kan klicka på så kan ni följa min blogg på bloglovin ! Där kan ni också följa andra bloggar ;) Riktigt smart asso :D

Jaag
ska nu berätta vad jag fick i julklapp ! :)
-1500 kr
-Alfapet
-Hannah montana-kalender
-lösnaglar
-ansiktsmask
-comviq kompis 195
-Plattång BJÖRN AXÈN
-En rosa bok som heter "Bibeln på mitt sätt"
-jag ska få välja en ny pyjamas
-mamma betalar min almanacka jag beställde och designade på "www.personligalmanacka.se"
-en Moxie girl
-två flummiga barnfilmer och en låtsas pipa (av min knasige bror :D).


Jag tror det var allt ! :) Sen ska jag ha en liten julafton med pappas sida av släkten och så ska jag byta julklapp med Karoline ! :)<33 Så då vet jag inte vad jag kommer få ;) Och Moxie girl är för er som inte vet en docka. Typ den nya bratzen.. Jag sa till mamma att jag önskade mig det och att jag inte vill bli vuxen så då fick jag en :D Fast helt ärligt talat så tror jag inte att jag kommer använda den så mycket så jag ska byta den mot pengar och så ska jag köpa en tjocktröja som jag hellre vill ha ! :D<333

Ha en bra kväll, puss :*<333

Kommentarer
Postat av: claudio

vaddå låtsas? :o

2009-12-27 @ 15:18:42
URL: http://myspace.com/valpousta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0