Bulor gör ont :/

Jag och mina kusiner byggde en snökoja en bit ifrån mormor och morfars hus, den var jättemysig !
Min lilla hörna var verkligen superbra och jag hade ett litet fönster som jag hade satt för en isklump i taket så det kom in lite ljus. Min kusin Hilda var ovanför och skulle säga något igenom hålet så hon tog bort isklumpen, men sen när hon skulle sätta tillbaka den så... Ouff, jag hann inte tänka och nästa sekund var jag påväg tillbaka till huset !
Jag möttes av de vuxna och de sa saker som "ajaj, vilken stor bula !" "Få se, NÄMEN OJ." Då blev jag lite rädd. Sen fick jag is inlindat i en handduk för att kyla ner den och satte mig framför brasan och värmde fossingarna.
När jag sedan gick upp för att kolla i spegeln så blev jag inte glad... Det är en avlång, blå, stor, ful, bula i min panna som gör ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0