Inte efter tio :s

Jag har jättelust att sätta mig vid pianot nu, men det får jag inte !!!!!!!!!!!! GAh, man får inte spela efter tio eftersom det stör grannarna. Jag respekterar den regeln såklart, men det är ändå tråkigt... Man får inte heller duscha efter :S Det tkr jag e superknäppt... Ibland gör jag det iallafall. Men asso jag undrar en sak, hör man verkligen så bra till grannarna ?? Jag brukar höra stolar som skrapar i golvet och så men inte när någon duschar :o Min kompis hörde en natt när hennes grannar skrek när de hade sex !!! pinsamt :s Haahahah Jag brukar också sjunga och sånt och hör grannarna det då ? Pinsamt...
Så jag undrar; Brukar ni höra era grannar och isåfall när ? :) tacksam för svar :*

Kommentarer
Postat av: Soror

heheh Okej =)

2009-12-03 @ 18:34:12
URL: http://soror.blogg.se/
Postat av: Karoline

Jag hör dom över mej typ skrika på sina barn och när barnen skriker xD men annars bor det bara en gube under mej och en tant bröve typ :P så dom låter inte så mycket men jag är lite rädd om någon skulle höra när man sjunger xD <3

2009-12-04 @ 19:24:38
URL: http://sweetzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0