intressant ?....

Hejhejheeeeej<3
Jag har suttit länge av kvällen och en timme av natten och läst bloggar, lyssnat på musik, uppdaterat mig på facebook och massa passa kul !
Jag har fått problem med pengarrarararrara !!! :o jag har slut på dem och julklappar kvar att köpa, MEN JAG LÖSTE DET ! :) jag pratade med min kära mamma och hon sa okej när jag frågade om förskott från januari ! Jag är verkligen dålig på att hålla koll på pengar ! :O Mitt nyårslöfte ska bli att fixa till det dära ;) Men nu är jag glad igeeeeeeeeen, och vet ni vad ? :o
Britthany Murphy (hur det nu stavas ?) är död ! Inte för att jag vet vem det är men det verkar som en kändis och det är ju lite sorgligt :(
Men en glad nyhet är att jag har blivit väldigt bra kompis med Sofia, Zoe och Nora på sistonde !!! :D det känns superbra och de är väldigt snälla<33 (hoppas de tycker jag e snäll också :p)
Nu avslutar jag detta inlägg med ett ploipppp !!! :D:D:D:D:D:D:<33333333

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack gmn<3333 jag älskar dej med! <333 Vi måste ses snart älsk! :( i miss you <33333



Pusssss

2009-12-21 @ 12:39:32
URL: http://lillasofiia.blogg.se/
Postat av: Josse

Jaopp, de får vi göra :)

Tack , desamma!! <3

2009-12-21 @ 18:48:43
URL: http://yusses.blogg.se/
Postat av: Zoyan

Sv. Taack :D

Och tack ^^. Du är oxå underbar! Och klart vi tycker du e snäll! Jätte snäll! Vad heter du på fejjan (facebook) ? Jag försökte söka på Jennifer Solórzano men hittade inget.



Men vi får hitta på nått dessa dagar! Vi prata ju om bio härom dagen. Idag ska jag ju åka till Norge, kommer tillbaka den 26. Då kanske vi alla kan hitta på nått?



Saknar diig med!



Kraam <333

2009-12-21 @ 19:07:31
URL: http://zoyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0