Sista dagen på landet, 2009

Heeej allihopa<3333333
Jag och Lydia sitter och sjunger så högt vi kan till låtar som vi kan och käkar godis ! ;D Claudio ligger nere i fotändan och läser.
Imorgon åker jag hem, skönt och sorgligt.... Sista gången vi e i Hälsingland 2009.
IDAG shoppade vi ;) Jag köpte vitblåa jeanstights från Kappahl och en vitsvartrandig tröja på jc :) 400 kronor sammanlagt så nu har jag 1100 kronor kvar... Eller 1070 rättare sagt,  för jag köpte godis för 30 kronor också på dyra biggans.. Jag köper typ aldrig godis och äter det knappt heller, men nu vräker jag i mig och jag ska bli fet ;D (hoppas inte dä) Vi hyrde film också så senare ska vi se "Ciao Bella".
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0