Tack så mycket -.-

Vi har hyrt en film, laddat ner en film och gjort allt mys för kvällen och så kommer mamma och förstör mitt humör........ Jag hörde henne fråga "Vart e alla dukar då ??" Då sa jag "Men måste ni ha en duk då ?" och då tolkade hon det som om jag klagar och sa "Jag försöker göra fint här och så kommer du och klagar ! Hjälp till istället." och då blev jag sur ! Hon e verkligen expert på att tolka fel och därför förstöra mina kvällar.
Men iallafall, jag och Julia gick ut och hyrde "Bekännelser om killar, kyssar och katter" och så laddade vi ner "2012" ! :) Hoppas kvällen blir bra trots allt :D
Puss :*

Kommentarer
Postat av: Zoyan

Sv. På facebook heter jag Zoe Noel Pouso Lobos



Sv. Ja det var webcam :P



Gott Nytt År!! <3 Och vi måste se ifall vi kan se på bio nån gång!

2009-12-31 @ 22:22:19
URL: http://zoyan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0