Alla hjärtans dag ;)

Glad alla hjärtans dag<3 (i efterskott)

Jag tillbringade min Alla Hjärtans dag med Julia och Camilla<3 Camilla åkte hem och var med hennes familj men Julia sov över (: Vi hade superkul<3 Iallafall vad jag tycker. Jag brukar inte våga sjunga för mina kompisar och det brukar nog inte Julia heller men igår sjöng vi jättemycket! Haha, det var roligt. Jag ÄLSKAR verkligen att sjunga<3
Nu har Julia åkt hem och jag måste göra matte. Jag har verkligen ingen lust med det. Men jag måste och så kan jag ju passa på att göra de andra läxorna också, medan jag är igång ;)

Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad alla hjärtans dag :D <3

2009-02-15 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0