Hemma<3 :)

Hej !

Jag har varit i Hälsingland sen i tisdags. Men nu är jag hemma ! Jag brukar alltid vilja åka dit men jag hade verkligen inte lust med det this time, hehe. Så vi åkte hem idag. Men det var kul när vi var där. Vi sov över i Lillans nya hus och bastade och massa. Onsdagskvällen byggde vi snögrotta med våra kusiner. Det var kul :D
Vi har läxor över lovet. Sjukt va? ;o Sen på Måndag är det skola. Nej ! Jag vill inte det, haha. Men nu ska vi tänka positivt. Jag har fortfarande två lediga dagar :)<3 Jippie! De ska jag njuta av.
Sitter och lyssnar på musik. Och bloggar som ni kanske förstår x) Haha, jag kollade på fliken med bdb och jag hade fått en kommentar  :p Den måste jag se så

PussHej<3

Kommentarer
Postat av: Lillan

Men hallå Jennan, Är de inte dags att skriva snart va xD Hahah <3<33

2009-03-13 @ 06:44:07
URL: http://lillanrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0