Inte datornördat mig på två dar

Hejjsan.

Jag har inte varit inne på datorn på hela 2 dagar! Det känns som otroligt länge. När jag loggade in på bloglovin (där ni kan följa min blogg ;]]) så hade jag så många inlägg som jag inte läst att det inte fick plats hur många det var! Det stod bara 100+ Haha! Såklart orkade jag inte läsa alla. Så jag markerade ALLA som lästa. Det fick jag lite skulkänslor för, men jag kan ju inte sitta uppe hela natten.
Jag kom vidare i insökningen till AF!! :D Så på tisdag får jag ledigt igen och så ska jag provsjunga för de. Nu tändas tusen juleljus, blinka lilla stjärna och Hallelujah ska jag sjunga. Spännandespännande. Men jag är faktiskt inte nervös nu heller x). Konstigt. Men det jag oroar mig för är att jag ska bli sjuk. Så därför kunde jag skylla på det när jag bad mami att ge mig en kopp varm choklad. Men hon sa att jag skulle fixa det själv, men då sköll jag på att jag måste gå å lägga mig tio så jag hinner bli frisk och då hinner jag inte blogga! Haha, det funkade. Jag sitter å drickar jättesmaskens varm oboy här.
Ska vara inne lite mer på bdb nu och så, pusshej :* GODNATTKRAMEN

Kommentarer
Postat av: Karoline

Haha,kul att du kom vidare :) <3

2009-02-05 @ 08:53:50
URL: http://karoline95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0