20/2 & 21/2-09

Hejhej alla<3

Jag har inte varit inne på internet sen i måndags för vi har så himla mkt läxor :o ! Hehe.
Igår firade jag, Camilla, Cornelia och Julia vår kompisdag som e imorgon :) Althea var sjuk :/<3 Vi bakade en fin tårta och dansade mkt och tog massa bilder. Haha. Om ni undrar varför det står 51 på tårtan (bilden nedanför) så är det för att vi är 5 st och vi är 1år<3 (:


Idag kom Lillan och Mårten :D Adam kom hem till oss och vi gick ner till ringen. Jag köpte en jacka ;)  Lillan köpte diadem, princesskrona, hårspännen och två tröjor. Sen åkte jag och Lillan till Globen. Pojkarna åkte till tcen (: Lillan köpte en rosa väska :)
Sen åkte vi tillbaka till ringen igen och jag köpte örhängen.
Här är min jacka:


GODNATTKRAMEN<3 ska fortsätta kolla på filmen om en tjej som blivit en man x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0