Jogga

Det blev en familjedag idag ! Utan IKEA, dock. Men först gick jag, mamma, Claudio och Jorge till Intersport och handlade gympadojor. Det vart vita med lilarosa nike-märken på. Sen gick vi till Söderhallarna och köpte skolpärmar där. På Medborgarplatsen var det en loppis och vi kollade och åt glass ! Hallon och Passionsfruktssorbet. Mums ! Sen köpte jag en sportbh, så nu är jag redo för Tjejmilen ! Skulle möjligtvis behöva joggingbyxor också. Får kolla på det någon dag.
När jag kom hem gick jag ut och joggade 5km. Det var jättehärligt ! På slutet blev jag tomatröd i ansiktet och alla började stirra på mig. Men så är det när man är mammas dotter som är morfars dotter. Röda är vi allihopa !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0