SNART SMÄLLER DET !

Försöker övertala min mamma om att åka till IKEA, men jag vet inte om jag lyckas... Hon säger att det inte är smart på en lördag efter lön. Men jag bryr mig inte. Vill ha pärmar till alla skolämnen ! :p
Nästa helg är det Tjejmilen ! Jag ska springa (jogga) 1 mil. Jag kommer kanske ta en liten paus men det är okej. Annars ska jag försöka springa hela. Det är första gången jag springer stora tjejmilen. Har alltid sprungit lilla förut, vilken är 1,5 km bara. Så det är en liten förändring. JAG KOMMER VARA MINST ! Har aldrig sett någon i min ålder springa. Har kanske sett en 16:åring och då har jag tyckt det var annorlunda. Tänk er lilla jag springa bland gamlingar ! :o



Kommentarer
Postat av: Karoline

Det måste du fotta :D <33

2010-08-28 @ 16:59:25
URL: http://sweetzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0