Musikalhelg

Glömde bort att det var sovmorgon, så nu sitter jag här klar och det är 45minuter tills jag ska åka :p
Imorgon ska jag repa med min musikalgupp på Kulturama, hela dagen :) På söndag är det tre föreställningar :) Tyvärr måste man ha biljett, men om någon av er som bor i Stockholm känner er frestade så kan ni ju gå förbi Kulturama vid Hammarby Sjöstad och köpa ;) ungdom kostar 40:-
De här helgerna är så kul ! Längtat länge nu och imorgon börjar den !
Våran grupp är uppdelad i två. En för äldre och en för de mindre. I onsdags visade vi för varandra och det var jättebra ! Allting kändes perfekt och det kommer gå underbart bra.
Min musikalgrupp förra året, nu är det lite andra människor också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0