Doktorn sa inte halsfluss !

Min kompis har halsfluss och symtomen stämde in på mig så jag antog att jag också hade det. När jag var hos doktorn igår så testade vi och jag hade inte halsfluss ! Det var både bra och dåligt... Dåligt, för att då finns det ingen speciell medicin som gör mig frisk, måste bara låta det vara och vila.... Bra, för då slipper jag antibiotika ! Jag fick iallafall recept på hostmedicin så efter doktorbesöket gick jag och mamma ner på apoteket och hämtade ut den :) Den är rätt så god, men jag dricker vatten efter iallafall.
Vi köpte också Libresses bindor eftersom man får med så söta såkallade tinbox !


Kolla vad söta, de finns i andra mönster också :)


Kommentarer
Postat av: camisa

Ååh! Jag vill ha en såndär med en stooor rosett på! den är så fin! :)

2010-02-27 @ 08:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0