Julias camp

OMG, nu är jag jätteglad ! Jag kom med på ett artistläger som heter JULIAS CAMP :) Från en torsdag till söndag i mars ska jag och, jag tror det var 39, andra ungdomar sjunga, dansa och ha skoj ! :D Jag fick reda på det idag och nu är jag jättelycklig :) Det skulle givetvis vara bättre ifall det var på sommaren, men ändå ! Och det här kanske piffar upp en i det, ibland fina men ändå hemska, vintervädret ! :) Jag ska få träffa Amy Diamond, Eric Saade och Hilda Stenmalm ! :D Eric Saade som e så sööööt ! :D Jag tror jag e kändiskär !!!!
Gud jag är helt speedad !



Kommentarer
Postat av: ida

va kul! :)

trävligt att träffa dig sen :)



kram



( www.iiddaaar.blogg.se )

2010-02-23 @ 19:28:48
URL: http://iiddaaar.blogg.se/
Postat av: ida

har du msn? :)



du kan isf adda min msn :)



[email protected] så kan vi snacka :)

kram

2010-02-25 @ 14:24:06
URL: http://iiddaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0