Mycket bio är nyttigt för skrattet :o

Asso jag fattar inte vad mitt problem e ???????? Nej, jag skoja bara, men asså jag skriver aldrig blogginlägg längre fast jag egentligen vill eftersom jag aldrig har tid att sitta vid datorn :p
En funderare !
Ska jag skriva "asso", "asså" eller "alltså" ?? Jag brukade alltid skriva asså förut, men nu tycker jag det känns supakonstigt... Alla skriver ju typ asso så då började jag med det jag mä. och alltså e ett ord som jag använder när jag vill vara seriös... Men om jag skriver asso så känns det som folk tror att jag inte kan stava så jag ska försöka med asså nu. Även om det ser konstigt ut med en hög bokstav :p
I söndags var jag, Julia och Camilla på kollofestivalen i fryshuset :) Det var mysigt och efteråt var vi med Mio, Elise och Alex som var på samma kollo som oss i somras. På festivalen så zumobrottades jag och Julia ! :D Man satte på sig tjockisdräkter och hjälmar och handskar och kände sig jätteklumpig ! Sen skulle man få ner den andra och Julia vann :p
Jag har nu försökt att reservera biobiljetter till Valentines day på alla hjärtans dag med Julia och Camilla, men det gick inte så bra, så imorgon efter skolan ska jag gå förbi biosalongen och kolla ifall jag kan boka där :)
I lördags var jag, Camilla och Julia också på bio och såg Prinsessan och grodan:

http://www.disneydreaming.com/wp-content/uploads/2009/11/The-Princess-And-The-Frog-Soundtrack.jpg
Den var riktigt bra och jättegullig. Men jag tror folk blev irreterad på mig när jag skrattade hela tiden :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0