Sista februari

Idag har varit en mysdag :)
Jag började dagen med att titta på tv. Det var en film som jag alltid såg när jag var liten som heter "Rasten - uppdrag rädda sommaren" på Disney channel :) Efter den så hade jag på en ansiktsmask och tog ett bad :) Sen lagade jag lunch och bråkade med familjen :/
Sen bestämde jag mig för att hyra en film direkt från tven och valde den otecknade "Bratz the movie" :) Den var bättre än jag trott :D
Efter halva filmen var mamma glad igen och vi gick ut och köpte en pyjamas :) Och så köpte jag en svart långärmad tröja också :)


Jag har suttit och redigerat den onödigt länge och den blev ändå skum -.- Men jag har äntligen typ lärt mig Photoshop ! :)

På kvällen åt vi hembakad pizza ! :D


Hahah

Nu är ju klockan över tolv men jag pratade såklart om sista februari. Nu ska jag äntligen få gå och lägga mig och det är mars.


Kommentarer
Postat av: Camisa

jag såg oxå bratz the movie för någon vecka sedan :)

2010-03-01 @ 09:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0