Vem är så dum att inte stanna hemma när man har tillfälle ? Jo, jag

"Det är bäst att ni stannar hemma om ni har möjlighet" sa de på nyheterna hela morgonen.
Jag hade inte feber längre så då var jag ju frisk såklart ! Men min mamma sa att jag kunde stanna hemma på grund av trafiken, men nej, jag ville försöka -.- Hahah, annars kändes det som jag skulle fuska om jag inte ens försökte. Det tog 1 och 45 minuter för mig att åka till skolan ! i vanliga fall tar det 45minuter. 1 timme extra, kan ni tänka er ??? Jag höll på att frysa häcken av mig i den fyllda bussen och klämmas till döds eller något :p.
När jag väl kom till skolan mådde jag dåligt igen... Jag var med på två lektioner och sen vid lunch bestämde jag mig för att åka hem. 1 timme tillbaka och nu är det skönt att vara hemma iallafall :)


Vissa säger att snön ska vara kvar i två månader, det pallar jag inte -.-



Kommentarer
Postat av: camilla

men hallå! Det är ju taskigt, då kommer det ju vara kvar till april!!

2010-02-23 @ 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0