Mycket har hänt ;)

Hej !! jag har inte bloggat på hur länge som helst :p
Jag möblerade om i mitt rum så då kopplade vi aldrig in datorn förens igår :)
1. Jag har ny mobil !
2. Jag har tagit en piercing !
i övre delen av örat, i brosken. Nu har jag 4 stycken tagna hål i öronen ! :)
3. Jag har börjat på musikal på Kulturama, kul !!!
Sen har jag köpt massa nya kläder men det är inte så viktigt :p Jag hade glömt och ladda kameran innan jag laddar över bilderna till datorn, så det tar ett tag innan det kommer bilder, MEN jag har ju ny mobil så jag kan visa en bild på min piercing och hur mobilen ser ut :)


Fint ? (a)


tog från internet men så ser den ut iallafall :) Man fick med en liten skyddsficka om ni fattar vad jag menar ? Man lägger ner mobilen i den så att den skyddas :) Matchande till mobilen och mobilsmycket ;)



Kommentarer
Postat av: sara

jag har en lika daaaaaaaaan :D

2010-01-29 @ 20:40:04
Postat av: Zoyan

Aa, men jag ska fortsätta blogga. Men inte så mycket. Bara när jag känner för det :P

2010-01-31 @ 13:04:32
URL: http://zoyan.blogg.se/
Postat av: Lillan

WIIHIH :D du har gjort ett inlägg! De har jag också, jättemånga idag x] jag saknar dig bästevän <3333

2010-02-07 @ 21:56:31
URL: http://lillanrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0