omstart ;)

Nu är det 2010 och det känns superbra !!!! :D Jag undrar hur det här året kommer bli och jag har redan massa superroliga planer ! :) Det e en som jag hoppas mest på ;)
Just nu längtar jag bara inte efter 11 januari.... Då börjar skolan igen, men det blir säkert kul ! Man kan ju alltid hoppas.
När skolan kommer ha börjat efter sommarlovet igen så undrar jag hur jag kommer tänka.  Då kommer jag börja åttan och till julen kommer jag ha fått mina första betyg ! :o Hahhah, jag kan inte tänka mig en liten plutt som jag gå i åttan :p
Jag har en känsla av att 2010 kommer bli ett bra år<3

Kommentarer
Postat av: ALICEJOHANNA

sv: jag skulle åka hem ifrån båstad :) tack så mycket<3

2010-01-01 @ 23:45:55
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/
Postat av: Claudio

på din header, har du alltså ansiktet mot sitsen där nån har suttit me' sin röööv?

2010-01-02 @ 00:32:40
URL: http://myspace.com/valpousta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0