Spanien, Barcelona

Hejsan po alla blogglesare ! Jag er i spanien och de har inte de tre sista boksteverna i  alfabetet, so det blir lite skumt. Men jag kommer ju skriva nogra blogginlegg ner jag er her, sorry om det er obehagligt att lesa soher skumt.
Vi kom hit igor men det kenns som vi har varit her jettelenge ! Och om jag ska erkenna so har jag redan hemlengtan.. Men tvo veckor ska jag nog klara av. Det kenns endo skont att vi er i just Barcelona, for her brukar jag ju vara och do kenns det lite som hemma. Senast vi var utomlands so var vi i Bolivia och det var so fattigt och kallt. Men her er det bra !
Igor ner vi flog so studerade jag marken och jag tror jag sog ner viokte over havet mellan frankrike och spanien och typ Frankrikes kustform. Om det ens er mojligt att se :p Hahah.
Igor  solade och badade vi massor, men idag er  det lite mulet. Ska snart eta lunch, klockan er snart halv tre :p

Tyverr kan jag inte ladda upp bilder ner jag er her eftersom jag inte direkt kan ladda over bilder till en dator po ett internetcafé :) Heheh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0