Trevlighetsdag med Camilla

Idag var jag och Camilla på Naturhistoriska riksmuseet :D
Bilder:


Naturhistoriska :) Camilla, lets talk english, hahah<33


Alla klistrade fast sina använda klistermärken efter besöket :p


Jag tycker det såg lite sött ut :)


Heheh


Den här var jätteläskig.. Den rörde på sig :p


Camilla utanför sinne-utställningen :)


Vi var inne i något mörkt rum med en film och när det blåste på filmen så blåste det på oss och när det blixtrade på filmen så blixtrade det över oss :O Läskiiigt


Efter museet åkte vi till Ringen och klädde ut oss till män :p


Och Hollywood-stjärnor :p HAHAH


Den här guldiga jackan köpte jag idag också ! :D

Jag hade lite problem med att vända alla bilder, men jaja... Nu ska jag gå till mitt rum och titta på Sonnys chans :D



Kommentarer
Postat av: Zoyan

Haha, najjs mannen xD

Sv. Vi hade drama så våran lärare tog med sig de :P



ha det så braa <33

2010-03-02 @ 09:59:06
URL: http://zoyan.blogg.se/
Postat av: Klara Kärrman

Hej Jennifer! kommer du ihåg mig? vi möttes på My camp rock där jag sjöng Here i am! jag vill bara säga fin blogg och bra inlägg. jag var på det museet idag :) jag hade kuul! Kramizar Klarizzzzzzzz

2011-04-01 @ 14:55:47
URL: http://klarakarrmansang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0