Globen

Idag hade vi Globenrepition för Lucia med skolan ! :D Kul vare ! Och imorgon blir det ännu skojigare för då blir vi i Globen hela dagen.
Det är jättekul att få göra såna här saker. Jag är verkligen nöjd med den skolan jag går i och tacksam för att jag kom in på den. Mitt i den tråkiga skolvardagen kommer såna här grejer som livar upp ;)
Jag har ju aldrig varit med på Lucia i globen förut så det är lite spännande.
Idag när vi sjöng så kunde jag inte riktigt höra vad jag gjorde eftersom jag har en öroninfektion (inflammation kanske det är ?)  i vänstra örat.. Känner mig lite efterbliven när jag måste säga "Va?" hela tiden. Doktorn säger att jag kommer höra dåligt på ett bra tag. Men, men det är bara att stå ut.


Så ser det ut när Adolf Fredriks musikklasser gör världens största luciafirande :)


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: åh tack ska du ha! Jag mår jättebra å jag saknar dig me! <3

Jag har spelat in en video där jag visar hur man gör blommorna på naglarna, den kommer antagligen upp imorgon, så kika in då! Puss ha de bra :) <33

2010-11-11 @ 22:16:50
URL: http://lindasbeautystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0